Klachten

Home \ Klachten

Klachten

Mocht u niet tevreden zijn met ons product of dienst kunt u dit kenbaar maken door te mailen naar info@hoogfloors.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

10%

korting, speciaal voor jou 🎁

Schrijf je in om je exclusieve korting te ontvangen en blijf op de hoogte van onze laatste producten en aanbiedingen!

We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00